niedziela, 2 czerwca 2013

Inspiracje

Rozmaitości. Polecam miejsca z sieci, które zainspirowały mnie w tym tygodniu.

Cocorosa
1. Moda nie jest dla mnie czymś ważnym. W zasadzie tę magazynową wertuję na prędce nie interesując się detalami. Czasem zdarzy się, że zachwyci mnie jakaś stylizacja znaleziona w Pinterest i wtedy szukam źródła by poznać szczegóły. Interesują mnie natomiast wnętrza. Nie takie żurnalowe, wystylizowane pod aparat. Ale takie gdzie się mieszka. Dlatego z przyjemnością przeczytałam i obejrzałam post u Cocorosa o wnętrzach topowych bloggerek modowych- część 1 i część 2.

The Cake Blog

2. Banalne a jakie piękne? Tort ozdobiony przy użyciu selera! TheCakeBlog.com


3. BlablaCar- serwis dla podróżników. Możemy wybrać przejazd z kimś kto będzie podróżował w odpowiadającym nam terminie i trasie i dzięki temu skrócić czas podróży, którą w normalnych warunkach odbylibyśmy autobusem lub pociągiem. Sami też możemy zaoferować się jako kierowcy, dzięki czemu współpasażer pokryje część kosztów przejazdu.

www.sarahenni.com
4. Interesujący sposób na okładkę do książki. Go Away, I'm Reading pobija wszystko :) Od Sarah Enni.

Zu Galerie
5. Świetny kalendarz na czerwiec, do wydrukowania. Od Zu Galerie.

Pinterest

6. Tapety na pulpit komputera, z czerwcowym kalendarzem- W Pinterest, u Caroline Maria i Smashing Magazine

Dziś też poproszę o głosy w konkursie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz