sobota, 18 grudnia 2010

Sieciowe lektury


Mam dla Was kilka propozycji. Na weekend i wolny czas jaki się szykuje w Święta, mam nadzieję.
Przez ostatnie kilka tygodni wyszukałam w sieci wiele ciekawych magazynów. Takich, które czyta się od deski do deski. Nie będe opisywać każdego z osobna, powiem tylko, że są idealne dla wielbicieli kuchni, świata, zakupów i piękna. Gdy tylko znajdziecie spokojną chwilę przygotujcie kawę i wybierzcie któryś z magazynów. Lub wydrukujcie wybrane strony by tak jak ja, zabrać je w długą przedświąteczną podróż.
Kliknij w wybrany magazyn.












Przyjemnej lektury!

6 komentarzy:

  1. Ewo, kliknęłam w dwa pierwsze i oczywiście od razu przepadłam. Tam można całymi godzinami "siedzieć. (Chciałabym mieć te wolne godziny.)
    Nie wiem jakimi kanałami wyszukujesz tak fajne magazyny, ale jakkolwiek to robisz - dziękuję za linki. W święta chętnie się zagłębię w lekturze. :)
    Pozdrowienia! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja dziękuję! Są takie cudne, że nie wiem co...! Pooglądałam troszkę i już lecę robić swoje...
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  3. O proszę! Co prawda jestem facetem, ale jako wielbiciel kulinariów i wszystkiego co dotyczy kuchni czasami i mnie takie gazety wciągają :)

    A tymczasem zapraszam do siebie: www.chleby.info

    OdpowiedzUsuń
  4. Magosiu, obserwuje tak wiele blogów, e dowiaduje sie o magazynach przypadkiem. Regularnie te zagledam na serwis issuu.com i sprawdzam tamtejsze nowosci.
    Przyznam, ze nie udalo mi sie przeczytac magazynow ktore dzis polecilam, ale tylko je przejrzalam. Bo czasu tez brakuje.... Bede drukowac i zabiore w podroz.
    Czasu niestety brakuje....

    Ewelajano, ciesze sie, ze przypadly Ci do gustu.

    Ali, mezczyzni tez lubia czasopisma, wbrew pozorom ;) :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie, że znajdujesz takie perełki :) och , żebym tylko ja znalazła czas na ich oglądanie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewa, dzięki! :) Częśc z nich już znalam, ale część to dla mnie odkrycie.

    OdpowiedzUsuń