poniedziałek, 20 maja 2013

Inspiracje

Garść świetnych moim zdaniem linków.


Piegowate Myśli
1. Projekt, który na mojej liście rzeczy do zrobienia też jest. Pomysł wypatrzyłam już dawno w Pinterest ale to zdjęcia w Piegowatych Myślach sprawiły, że już idę szukać kredek.

Merricks Art

2. Modą się nie interesuję. Przelotnie spojrzę na jakieś fotki w podczytywanym piśmie ale zwracam uwagi na to czy ktoś jest modnie ubrany, czy ja sama jestem. Ale TA dziewczyna z pewnością lubi bawić się strojem, ciuchem. Przeobrażać, kombinować, sprawdzać. To przyjemność zajrzeć do Merricks Art.

 The Verge
3. Rok bez internetu. Wielu z nas wydaje się to nierealne? Ja przeżyłam 3 miesiące bez internetu, całkiem niedawno, gdy padł mój laptop i nie byłam przygotowana na zakup nowego. Wykonalne. Ludzie uważają, że internet ma zły wpływ na nas. Spawia niby, że wsiąkamy w ekran komputera, że wolimy spotykać się ze znajomymi na fejsie zamiast w realu. Ale to charakter człowieka decyduje, czy ten fejs mu wystarcza. Czy fajniej jest zamknąć komputer i wyjść z domu. Ja sprawdziłam swoje możliwości, to czy brak internetu zmienił coś w moim życiu. Nie celowo wcale,o ale to było mi potrzebne by utwierdzić się w przekonaniu, że w moim życiu internet jest ważny, i dzięki niemu wiele zyskuję, niczego nie tracę. Artykuł oceńcie sami. Paul Miller dla The Verge.

Design Love Fest
4. Projekt Parasol. Dlaczego wcześniej o tym nie pomyślałam? Design Love Fest

5. Rysunki z podróży. Rzeczy do spakowania, zwiedzenia, pamiętnik z podróży- to wszystko może mieć bardzo ciekawą formę. Z pewnością świetny pomysł do wykonania z dziećmi. Zbiór prezentacji na Sketches & Jottings.

Chiiiiing makes things

6. Chiiiiing Makes Things- blog pełen stylowych pomysłów. Świetna ręczna robota!


1 komentarz:

  1. Womens Clothing Online Plus Size Womens Clothing, Men's Clothing Near Me, mens stylish clothing, mens designer clothes, Best Skin Care Products

    OdpowiedzUsuń