czwartek, 31 lipca 2008

Podsumowanie Zielonego tygodnia na blogach



Zielony tydzien przeminal bardzo szybko i przyjemnie. Nie spodziewalam sie az tylu znakomitych przepisow. O wielu z nich nie mialam wczesniej pojecia. Nie przypuszczalam, ze zielony kolor skojarzy sie Wam z chlebem czy ciastkami. Cieszy mnie taka roznorodnosc. W Zielonym Tygodniu udzial wzieli;

Dodaj i wymieszaj-
Puree z zielonego groszku i słodziutka kukurydza
Zielone smoothie
Bukiet warzyw złotem otulony

Knedlik-
ogorki malosolne
spaghetti z pesto
mietowka

Kuchnia Ireny i Andrzeja-
ryz z porami
kurczak z kozim serem i bazylia
fricassee z baraniny
dolmadakia
racuszki z cukini w sosie piniowym
tortilla ze szpinakiem i grzybami
omlet z boczkiem, cukinia i mozzarella

Moja kuchnia w Irlandii-
filety z kurczaka nadziewane szpinakiem i serem feta
jogurtowe ciasto z orzechami pistacjowymi i kardamonem
salatka szpinakowa z grapefruitem

Od kuchni-
gulasz z kurczaka po wlosku

Okruszki-
placuszki z cukini

Przy duzym stole-
grzybowe burgery

Przy kuchennym stole-
zupa koperkowa
pora na szczypiora
mizeria w wersji Lux


Red and Pale-
zupa brokulowo-serowa
wyrafinowany ziolowy kuskus
szaszlyki z kurczaka

Strega gotuje-
jogurtowy bochen z cukinia w wersji zgodnej z metoda Montignaca
ciasto cukiniowo kakaowe zgodne z metoda Montignaca
cukinia nadziewana miesem mielonym

Smierc kanapkom-
salatka slupkowa

Tak sobie pichce-
makaron w sosie szpinakowym

21st century schizoid blog-
matcha
Gramy w zielone... ze spaghetti i rukolą
Chlebek zawinajny w 2 kolory


Jesli pominelam przepis lub bloga- prosze mi napisac, poprawie.
Wszystkim dziekuje serdecznie za udzial i wspaniala zabawe :)

7 komentarzy:

  1. Mnie pominęłaś :(
    dodajiwymieszaj.blox.pl - tu napisałam, co zrobiłam w ramach Tygodnia: https://www.blogger.com/comment.g?blogID=6742438380654568936&postID=5329231169848038532

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez publikowalam przepise na twoj tydzien na http://marysia.canalblog.com, Zielony keks brokułowy i Zupa krem z groszku z miętą !

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie pominęłaś. Podobnie jak casia zostawiłam wiadomość pod notką o zielonym tygodniu. Jeśli to możliwe, proszę o uzupełnienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kilka minut temu dopracowalam. Jesli jeszcze pominelam bloga i przepis prosze tu napisac. Przy kolejnej imprezie postaram sie juz nie zrobic gafy i podac moj adres a-mail :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pominęłaś jeszcze ten blog: http://zachcialomisiegotowac2.blox.pl/2008/07/Szpinak-na-ostro.html
    i dziękuję, że o mnie pamiętałaś, bo ja akurat wyjechałam na urlop i nie przesłałam Ci informacji o moim udziale w Zielonym Tygodniu:-) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń