poniedziałek, 23 marca 2009

Cafe banana

Przegladajac forum Cin Cin trafilam wlasnie na ten przepis. Wielbicielka bananow jestem i zaciekawilo mnie polaczenie ich z kawa. Wykonanie ekspresowe a smak zniewalajacy. Przepis podala Mysz. Ostatnio wypijam tylko kilka lykow kawy i polowa filizanki zostaje pelna. Moze wiosna sprawila, ze ten napoj przestal byc mi konieczny do zycia. A moze wlasnie takich nowych doznan mi trzeba?


Skladniki;
1 banan
120 ml mleka
lyzeczka rozpuszczalnej kawy
lyzeczka cukru

Wykonanie;
Zmiksowac wszystkie skladniki i przelac do szklanki, kubka lub filizanki.

5 komentarzy:

  1. ja już od grudnia biorę się za ten koktajl i ciągle zapominam :/
    a on taki kuszący

    OdpowiedzUsuń
  2. mam tak samo jak aga
    ciągle zapominam o przygotowaniu tego cuda
    banany uwielbiam,
    to moje ulubione owoce
    a kawa to codzienny, poranny rytuał

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest przepyszne , piłam :))) Pozdrówki ciepłe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Robiłam tę kawę :). Jest cudna, zresztą w ogóle uważam połączenie kawy z bananem za bardzo udane :). Aż mi się znowu jej zachciało, Twoja wygląda pysznie, taka gęsta się wydaje :).
    Pozdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Robilam taka rzecz zimą, z Nigella Express. Przepyszny koktajl!

    OdpowiedzUsuń